måndag, juli 21, 2014

54 km förra veckan!

Jag har avverkat 54 km länkandes och gåendes den gångna veckan! Det är ledigt säkert 2 år sedan jag sprungit/gått så mycket på en vecka! Det börjar ta sig med andra ord. :D Ett faktum som jag är mycket glad över.

Jag har förresten kollat igenom How the Universe Works här i dagarna och oavsett om man tror på en gud eller inte så är det ett faktum att vi faktiskt är en del av något som är ofantligt mycket större än vi själva. Jag är sjukt fascinerad i rymden vi lever i och allt vad det har inneburit, innebär och kommer att innebära. Hur allt blev till, hur det är och hur allt kommer att sluta. Hur man inom vetenskapen kan få reda på allt mera information och bilder allt längre bort i rymden. Att man kan höra ljudet från då universum blev till! För ca 13 miljarder år sedan? Att vi alla är gjorda av stjärnstoft! Allt! :D Jag är tacksam över att få vara en del av det här fantastiskt massiva rummet vi kallar universum. Livet i universum. Tänk om man ändå kunde ta en kaffe vid Milliways, Restaurangen vid slutet av Universum? ;)

Jag känner för övrigt att jag gått och svullat lite med hänvisning till all tusans glass jag proppat i mig under veckan. Så, jag får tagga ner nu och bli bättre på att svalka mig med minderalvatten eller nåt. Annars hamnar jag ju tillbaka där jag började 1.6.2014 och det skulle ju vara snudd på idiotiskt, då jag nu ändå jobbat hårt för det och kommit till Fitness Fightens Final dessutom!

http://www.rowsdowr.com/2013/03/11/douglas-adams-wallpaper-in-the-beginning-h2g2/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar