torsdag, oktober 25, 2012

Disträ

Oj, en vecka har passerat. Ursäkta min tråkighet. Jag har liksom varit lite disträ och långsam den gångna veckan. Dock hade vi en sanslöst fantastisk incident i lördags.

Vi skulle på dop, där vi förärats med att få blir gudföräldrar. Där satt vi alla och väntade på att familjen skulle dyka upp från sakristian. Väntade och väntade.

Mitt i allt börjar den här spela (visst var det den?)

Och jag tänker: Varför spelar dom den här? Inte brukar man ju ha sån här musik på dop?
Och inte ens då jag såg att fina fina barndomsvännen Heidi hade lång vit klänning på sig tände det. Det tog någon sekund. Och så utbrister jag: Näääääh! Och sedan står man där och skrattar och gråter som ett litet barn...

Alla blev helt överraskade! Det var så fint och lyckligt och romantiskt! Jag blir tårögd bara av att sitta och skriva om det.

De gifte sig alltså, ifall nån missade det.

 Den här duon sjöng och spelade och bidrog till mysfaktorn
Brudens skor.
Ett inredningsföremål på Bacchus.
Och det äkta paret...
Aaaaw...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar