måndag, juli 02, 2012

Får jag börja jobba nu?

Hah! Här sitter jag och inte riktigt vet vad jag ska göra. Det blir en liten kulturkrock då man går från att inte ha typ någon extra tid över för någonting till att ha all tid i världen för vad som helst...

Förutom att inte riktigt veta vad jag ska göra så funderar jag redan över huruvida jag ids göra det i så fall då jag ändå ska och träna om några timmar. ? Hur knasigt är inte det då?

Men jag har lite goda nyheter också.  Jag har hittat laddaren till min kamera. Det betyder att ni kanske få en skymt av min nya skalle: mitt hår har genomgått en hårpermanent och en tidsresa tillbaka till det ljuva 80-talet. Min fina sambo hotade ett tag med att böja kalla mig för Gadaffi, eftersom vi har samma frisyr. Ingen av oss skrattade.

Ok. Så idag får bli en fundera-på-dag. Det är inget beach-väder precis, men solen skiner. Kan hända att jag börjar tömma skåp.

4 kommentarer:

  1. Jag skrattade åt Gadaffi liknelsen :) Fort fram med en kamera :) Vill se bild :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt att man kan vara till glädje! ;) Jag ska nog ladda upp en här i dagarna. :)

      Radera
  2. Passa på att njuta av ledigheten nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det göra jag jag sover tills jag vaknar. Men sedan då? :)

      Radera